כלבים תוקפים את תושבי בית שמש: "ראיתי ממש את המוות" • האזינו

    דוד לזר 2 Comment on כלבים תוקפים את תושבי בית שמש: "ראיתי ממש את המוות" • האזינו
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ואם לו די לתושבי בית שמש להתמודד עם בעיית השב"חים הפלסטינים בעיר, מתברר כי הם נאלצים להתמודד עם איום נוסף וממשי: כלבים אימתניים שמסתובבים ברחובות העיר ובמקרים רבים אף תוקפים את תושביה.

    הבוקר (שלישי) ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי', שוחח לביא עם תושבת העיר שחוותה על בשרה את אימתם של הכלבים המשוטטים.

    "לפני כחודש עשיתי הליכה בשעה 930 בערב, ברגע מסויים עברתי גוש שחור, להפתעתי קפצו עלי שני כלבים בגובה שלי, בגודל של סוסים, כלבי בר, שגדלים בין רמה א' לג'", היא מספרת ל'קול חי', "אנשים שהותקפו מספרים על תקיפה שאין לך מה לעשות כנגדם".

    עוד היא סיפרה כי "היה לי נס, אבל השאלה מה יהיה עם זה בסופו של דבר, אותי הם עזבו אחרי ששאגתי וברחתי, אבל יש כאלו שננשכו מהם".

    לדבריה, "אנחנו יודעים איפה הם ממוקמים, רואים אותם בבקרים ובערבים אוספים אוכל בזבל, עשינו מעשה הלכנו לשטח עם כלבן העייריה והבנו שאין לו מה לעשות כי אין לו אישור מהוטרינר המחוזי, יש לו מקל קטן שעימו הוא אמור ללכוד כלב בגובה 1.60 מטרים", לדבריה, הייתה לי טראומה, ממש כבר ראיתי את המוות".

    עוד היא הוסיפה כי על פי נתונים שהגיעו אליה מהעיירייה מדובר על כ700 פניות ותלונות בחודש שהגיעו לעירייה בעקבות תקיפה של הכלבים.

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יש המוני כלבים שמסתובבים ואני גם ראיתי מקרה כזה של כלב שרדף אחרי אנשים!!!!!!

    2. 1

      בימים האחרונים עיריית בית שמש שילבה ווטרינרית מנוסה לטובת הנושא והיא יחד עם הלוכד העירוני , מטפלים בכלבים ,תהליך ארוך , אך התוצאות כבר נראות בשטח